Politica de Retur
Persoanele fizice care achizitioneaza produse de pe site-ul www.ecasti.ro au posibilitatea sa se retraga din contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primire.
Pasul 1. Completeaza formularul de retragere din contract
Completeaza cu atentie iar noi iti trimitem confirmarea de primire a cererii de
retragere prin e-mail.
Nota : Ai posibilitatea sa ne notifici cu privire la retragerea din contract si
la adresa de e-mail office@
ecasti.ro.ro, trebuie doar sa atasezi
in mail formularul de retragere din contract (cererea de retur) completat.
Pasul 2. Pregateste coletul si
trimite-l catre noi
Este obligatoriu sa trimiti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia,
nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie, o copie a
facturii si formularul de retragere din contract (cererea de retur) completat.
Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia
produsului. Retragerea ta din contract va fi posibila doar daca se respecta
termenul de 14 zile de livrare de la notificarea de retragere. Costurile de
returnare sunt suportate de catre cumparator, conform legii.
Adresa la care trimiti coletul este :
Destinatar: SC NEWTECHMED SRL
Adresa: Strada Pecineaga nr 92 sector 5, Bucuresti
Pasul 3. Iti restituim banii
Iti restituim contravaloarea produselor achitate in termen de 14 zile de la
data notificarii de retragere din contract, dar nu mai devreme de data la care
produsul ajunge fizic la noi. La completarea cererii de retur, este obligatoriu
sa fie completata si optiunea pentru modalitatea de transfer. In cazul in care
se cere rambursarea sumei intr-un cont bancar, va rugam sa mentionati IBAN-ul,
precum si Banca la care este deschis contul. Rambursul nu se va face decat in
contul apartinand persoanei catre care a fost facturat produsul si care face
returul, nu se poate face catre terti.
Responsabilitatea fata de
starea produsului
Conform Art 20, din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, riscul
de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in
momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat
transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul
este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre
transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa
transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre
profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de
transportator.
Coletele care se livreaza cu optiunea Verificare colet si care au fost
receptionate de client sub semnatura, nu se pot schimba sau returna in cazul in
care sunt deteriorate. Se presupune ca, verificand coletul, consumatorul a
certificat integritatea produsului in momentul livrarii prin receptionarea
acestuia. Reclamatiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului vor fi
considerate culpa consumatorului, iar in cazul in care se doreste returul
produsului in cauza, se va face o estimare a daunelor, iar suma rambursata
clientului va fi redusa cu contravaloarea daunelor.
Dispozitii legale
In conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul,
nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca
produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral
contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului.
In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de la
vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si eventualele
softuri incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia
acestuia sa nu fie deteriorata.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate, etc.
Daca valoarea produsului returnat in
intervalul prevazut de lege a fost diminuata din vina utilizatorului (in
perioada de 14 zile produsul trebuie utilizat doar pentru testarea modului de
functionare) sau devine nevandabil, atunci suma restituita consumatorului va fi
diminuata intemeiat conform legislatiei in vigoare. Produsul se returneaza
catre punctul nostru de colectare service pentru verificarea integritatii si
functionalitatii doar daca s-au respectat termenele legale mai sus mentionate,
in caz contrar se instiinteaza clientul prin email pentru inapoierea produsului
pe cheltuiala acestuia. Dupa verificarea produsului in service, se intocmeste
de catre un specialist service un document privind diminuarea valorii
produsului (daca este cazul) si se va restitui contravaloarea acestuia.
In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor
achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii
contractuluI, clientul avand obligatia sa trimita coletul catre noi in termen
de 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar putem amana
restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul
ajunge fizic la noi.
Important
Nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele deteriorate sau
care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului, precum si cele care au fost
desfacute ori ale caror piese au fost inlocuite si nici produsele nefunctionale
care fac obiectul reparatiilor sau inlocuirii lor in baza garantiei.
Conform art. 16 din aceeasi ordonanta, sunt exceptate de la dreptul de
returnare urmatoarele:
– produsele al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare
care nu pot fi controlate de comerciant;
– produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la
cererea acestuia, precum si cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau
cele care se deterioreaza ori se degradeaza rapid;
– produsele confectionate la cererea consumatorului
– furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de
protective a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de
consumator